09 mars, 2009

Ny vecka,

I fredags bad jag min bror komma och hjälpa mig med mitt rum, sätta upp spegel och hylla =)
Fick för mig att jag skulle skaffa mig ett sminkställe i rummet, och det blev riktigt bra faktiskt :)
Bild kommer i slutet av inlägget.
I Lördags tog Jag, Becca, Erica & Malin bilen in till Travet i Mantorp, Becca var den enda som spelade, och hon vann 300kr!
När våra magar började skrika efter mat åkte vi till något hambugerställe och efter det hemmåt igen. Vi släppte av Erica hemma och tog oss till Olearys för att kolla in LHC - Skellefteå! Självklart vann Lhc ;) brabra !
Därefter åkte vi runt runt runt i stan i några timmar, dunkade musik, stannade för ett antal rök- & kissepausar, dansade utanför bilen osv.
Riktigt rolig kväll, tills jag började må skit av min hals.. då fick det vara nog.. :P
Men det måste vi nästan göra om, fast då är det nog Malins tur att köra tror jag ;) så även jag får dricka lite ;)
I söndags fick jag killbesök av mitt ragg på krogen i Linköping, det var riktigt mysigt :)
Vi kollade tv, film, käkade på Burger King osv =)
Så den söndagen tyckte jag om... tillräckligt mycket för att bjuda hit honom på Fredag igen för att gå ut med mig och mina kompisar på Harrys =)
Vi får se vad helgen har att bjuda på!;D
PUSSS!



Min "sminkhylla" :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, va fiint det blev!!
Jag hade nästan så i mitt rum när jag bodde hemma. Önskar jag kunde ha det nu också, men tyvärr finns det inte plats för sminkbord här :(

Oh lala...killbesök?! Härligt!
Du får inte glömma att uppdatera på lördag och säga hur det gick ;)

Kramar!

amanda- sa...

Tack, jag blev riktigt nöjd med det där faktiskt.
det ända som saknas nu är lampor över spegeln, men jag har för mig danne köpte två som han itne använder, när han bodde i stan. Vet du ngt om det kanske?
om man kanske får köpa dom av honom eller så.

hehe, klart jag uppdaterar ;) Du ska bara se honom, han är skiit söt ;)
Kramkram!

Anonym sa...

Vet inte vilka lampor du pratar om. Hur ser dom ut?

Spännande med killen ;)

Kram

amanda- sa...

det vet jag inte , mamma som har koll på det.. kanske kan komma ner till helgen då danne är hemma och prata med honom istället :)

Anonym sa...

Absolut!
Du/ni är välkomna :)