20 mars, 2009

Lite att ta igen...

Det var ett tag sedan jags krev sist, har lite skrivande att ta igen ser jag.
Nämnde nog tidigare att Andreas skulle komma till mig under en helg, vilket han gjorde :)
vi drog till med en fest på Fredagen, sedan utgång på kvällen till Harrys..

Kvällen blev dock inte så lyckad som jag hade hoppats på ;/
Iaf så löste det sig dagen efter..

Vi låg bakfulla hela Lördagen hemma hos mig , Andreas kollade på 2 filmer med mamma medans jag snarkade i soffan (a)
När klockan närmade sig 19.00 kände vi att det var dags att åka tillbaka till min brors lägenhet (som vi fick ha under helgen då dom inte var hemma), för att göra iordning lite Tacos och kolla på Melodifestivalen :))

När det var slut rullade ögonen i huvudet på både mig och Andreas så vi gick och la oss.. kunde dock inte somna direkt eftersom Andreas pratade en hel del i sömnen, fast jag hörde inte så mycket av vad han sa ^^ ,
På Söndagen tog vi en tripp in till Linköping för att shoppa loss.. eller han skulle shoppa, jag hade inte råd ;(
Men, han fick ihop en hel del snygga kläder ;) och på kvällen runt 22 var han tvungen att ge sig av igen :(
På måndagen åkte jag till Kvarn för att prata lite osv med Andreas..stannade väl till 22 ca, innan han var tvungen att gå tillbaka och jag fick åka den tråkiga vägen i regnet och mörkret hem själv! ..mjo jag var ganska rädd, så jag drog upp volymen på stereon och hoppades på att komma hem levande!

I Tisdags mådde jag skit, Ont i halsen och febrig.. skulle egentligen åkt till Vårdcentralen redan då,men väntade till Onsdag.. Fick då veta att jag har Körtelfeber & Halsfluss.. så på söndag är jag smittfri igen ..
Igår var jag med Mamma och svägerska Lina till Stockholm för att hämta bror +jobbarkompis på Arlanda. Det var en trevlig resa med mycket prat och massa musik =)
Och idag, Fredag, blir det en lugn hemmakväll med mamma & pappa framför tvn.. Kommer förmodligen kolla på "så ska det låta" och massa andra program, som vanligt på Fredagar ;)
haha.

Krya på er allesammans, Nu ska jag ta en promenix med vovven!
Pusssss!!


..... en sak till.. Jag saknar Andreas!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

saknar dig..

amanda- sa...

saknar dig med moster, får träffas när jag blivit frisk igen, så jag inte smittar ner hela din familj =)<3