06 mars, 2009

6 Mars -Fredag

Imorse vaknade jag halv 7 av att min lillebror stog och kollade in på mig och mamma,
skulle egentligen ha skjutsat honom till skolan, men då han fått ont i halsen fick han stanna hemma istället. Stackarn.
Så jag startade min morgon med att göra iordning en kopp te och läsa Motala Tidning =)
senare satt jag och kollade runt på Bilddagboken och hittade någon som tipsade om en film, som jag kände att jag var tvungen att ta hem, eftersom det var en dansfilm. Jag råkar nämligen vara välidigt svag när det gäller dansfilmer och älskar dom verkligen!
Filmen heter Center Stage Turn It Up.
Den var faktiskt helt okej, Jag har dock sett bättre filmer, som t.ex Step Up & Step Up To The Streets.
Men, jag skulle nog rekomendera denna filmen om någon frågade mig om en bra film =)¨
Fast ni behöver dock inte fråga, för jag kommer rekomendera den ändå ;)

Snart ska jag sätta igång med städning i rummet, ser ut som andra världskriget här inne,
fast det har fakstiskt sett värre ut.. ;)
ha en bra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du inte lägga upp en/några bilder på hur det blev med sminkbordet när du lagt upp ditt smink där? Vill ju se :)

amanda- sa...

Jo,det kan jag ju faktiskt göra =)