05 mars, 2009

Läkarn sa...

...jag inte hade körtelfeber.. Det var vad mitt blodprov hade visat iaf. (han ringde idag på eftermiddagen)
Så varken jag eller läkarn har någon aning om vad det är för skit jag har åkt på.
Jag har iallafall varit väldigt pigg idag, inte känt av något förutom halsen, så jag trodde jag hade blivit frisk.. men under tiden som jag lagade mat tog jag tempen, och den visade att jag hade/har feber, så att friskförklara mig själv var ju bara att glömma.
Har suttit hemma hela veckan nu och inte gjort ett piss, så på Lördag har jag bestämt med Erica, Malin och Becca att vi ska till Mantorp -Travet :)
Det blir nog skoj, resten ska dricka medans jag är chaffisen..

Känner inte för att gå på alkoholen direkt faktiskt, dessutom vet jag inte om jag kommer ha feber eller inte på Lördag.
Så jag ska hålla mig nykter:),
Nu ska jag läsa klart i min skvallerblaska.. =)
och påtal om det ; jag var på Bokia idag för att spana in resterna från Bokrean, och hittade den fjärde boken av Stephenie Meyer, dock på Engelska. Så jag var tvungen att fråga om dom hade den fjärde boken på svenska också, MEEEEEN DEN KOMMER IN PÅ TORSDAG NÄSTA VECKA, OCH JAG BLEV ÖVERLYCKLIG!! =D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänker på bebben när jag hör den låten (Halo)

Skönt att du känner dig lite bättre iaf. Du är nog frisk snart ska du se :)
Daniel säger hej!
Kram kram

amanda- sa...

haha men det är bra, spela mycket sån musik för bebben, så hon/han tycker om rnb sen när det är dags att säga "hejhej världen" :D
hehe, hälsa tillbaka till bror min ;D