03 mars, 2009

Tisdag.

Som sagt var jag hos läkaren idag. Det tog 2 timmar och 15min innan jag fick reda på svaret.
Först kollade jag för Halsfluss, Men det visade sig att det var det ändå.
Sen fick jag ta blodprov för att se om jag har Körtelfeber.. och visst har jag det.

Dom fick det inte direkt på papper att det är körtelfeber jag har,
Men alla min symptom lutar mer åt det hållet än åt Halsfluss.

Så, för att bli frisk nu ska jag sova, dricka mycket & käka värktabletter.

Känner mig helt svag i hela kroppen, när jag går känns det som jag flyger fram. Yr i huvudet och har det ett rent helvete förtillfället..
Nu ska jag lägga mig en stund, igen..

Krya på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigt! Hoppas du blir frisk snart!
Om du inte har nå bättre för dig får du gärna kolla in min blogg...
Kram

amanda- sa...

hihi, det brukar jag göra faktiskt ´:P