27 februari, 2009

Stressig morgon



Imorse kom mamma in och väckte mig 09.45 -som vanligt när det gäller mig så somnade jag om.
10.30 kom hon in igen, och skrek "Förfan Amanda! Du har en halvtimma på dig!!!" (skulle vara hos tandläkaren 11.00)
Då jävklar fick jag fart på fläsket jag kan lova!
Drog på mig lite foundation och mascara, på med musiken i öronen, fram med cykelnyckeln och iväg mot stan! Jag suckade ganska mkt pga att jag fick ta cykeln, har ju inte cyklat på ett år eller så (a)
Väl framme i stan, låste jag cykeln utanför tandläkaren och sprang upp.
Och när jag kom in upptäckte jag att jag hade en blöt fläck i arslet, och jag kan tänka mig att det såg ut somen kissefläck, Pinsamt!
Men, jag kom i tid, fick tillochmed vänta 15-20 min på att komma in.
När jag skulle hem sen tog jag bussen, för den där cykeln vill jag INTE cykla på igen..
Min lillebror har cyklat sönder den, så man vet aldrig när det faller ihop.. ^^

Nu måste jag ta något att käka, och senare ivkäll blir det Paaarty!
WIIHHUUU =D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det hos tandläkaren då?
Hade då någe tandtroll?

amanda- sa...

Nae, var där för att kolla hur det var med min framtand som jag slog sönder vet du.. men den levde och mådde prima!

Anonym sa...

Så bra! :)