01 mars, 2009

Fredag = party!


I fredags blev det partaj med brudarna i umgänget :)
Vi började med förfest hos erica. Riiktigt skoj, och en hel del skratt därtill!
När klockan närmade sig 20.30 tog Jag, Becca, Annie & Malin bussen in till stan för att komma med Linköpingsbussen!

En timmas bussresa senare anlände vi, stannade till i något område för en pissepaus och sedan bar det av till Plaza!
Jag hängde mest med Annie under hela kvällen, Vi hade riktigt skoj tillsammans.

Så lustigt att man har kul tillsammans med folk som man aldrig har pratat eller festat med förr!
Iallafall så var det inte allt för kul på Plaza, Mycket fula killar och tråkiga dansgolv, så jag och Annie tog med väskan med Leg och gick uppåt till Platens, där var det mer röj!
Måste säga att det var den bästa kvällen jag haft på bra länge, Här i Motala, eller Sverige överhuvudtaget!
Lördagen trodde jag att jag skulle vara vääldigt bakis efter all dricka jag fick i mig, men icke!
Jag var lite Seg, inte mer.
Bilder finns här: http://aamandah.bilddagboken.se/p/show.html?id=337313269&directlink=1
Lördagen spenderades tillsammans med Fredde, mamma & pappa.. Vi kollade på Melodifestivalen och 2filmer. Jag somnade dock under andra filmen.. och eftersom jag var så trött som jag var, kände jag att jag inte kunde skjutsa hem Fredde, så han fick sova här.
Och idag har jag tillbringat dagen med Becca som kom hit och fulade sig som alltid :)
Var även hos farmor och lärde henne lite mer om Internet och MSN..


Nu blir det korv, och om en stund sängen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en härlig fredag!

amanda- sa...

Det var riktigt kul :)

Anonym sa...

Du sov heeeeeeeela tiden!

amanda- sa...

hahaha å det vet du ALLT om, eller hur fredde? ^^ ;)