26 februari, 2009

Torsdag

Åhh så trött jag äääär!
Somnade på sista lektionen i skolan, det var iofs bara Naturkunskap.. men ändå.
Imorn ska jag till tandläkaren, blir även av med bilen under helgen, vilket suuger. jag måste skaffa mig ett jobb så jag kan köpa en bil!
Ja, jag vill ha mycket här i livet, men icke serrö!
Imorn ska vi ut, jag och min brudar!

Ercan bjuder på fest hos henne, och sedan på kvällen bär det av till Linköping för utgång!
Och jag ser verkligen fram emot det! För det var ju faktiskt ett tag sedan vi gjorde något sånthär.
Så endast för att vi ska festa imorn, åkte jag in till Linköping igår för att införskaffa mig lite nya partykläder,
Det blev en grå Topp från Cubus (skiiit snygg! får ta bild på den sen och lägga in), ett brunt vanligt linne från Gina tricot, Halsband som går i silver och svart från Ur&Penn, Armband som även det går i silver och svart från H&M, Örhängen i silver från Cubus och ett par skor från dna :)
Riktigt nice outfit ;)
Nu är det käk som gäller, sen får vi se vad jag ska hitta på!

Ha det!

Inga kommentarer: